Klacht: Kaart werkt niet, bedrijf reageert nergens op

op 22 februari 2018 over Qpark in de categorie Parkeren

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 14 februari kreeg ik bij een parkeergarage van Q Park de melding ‘ongeldige kaart’, toen ik met mijn SmartCard wilde parkeren. De kaart is niet ongeldig, en mijn rekening is gewoon betaald.
Ik heb Q Park daarop direct gebeld, maar stond 10 minuten in de wacht voordat ik iemand aan de lijn kreeg.
Toen er eindelijk werd opgenomen, werd ik wederom 10 minuten in de wacht gezet. Omdat ik een bespreking had, heb ik op moeten hangen en heb ik ze gelijk eenmail gestuurd over deze kwestie. Op de mail is nooit gereageerd en ik ben ook niet terug gebeld.

Ik vind dit onbehoorlijk gedrag, zowel het lange wachten als het niet reageren op mijn mail.

Gewenste Oplossing:

Ik wil terug gebeld of gemaild worden met een oplossingsvoorstel voor het probleem van de 'ongeldige kaart'.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Qpark

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Qpark nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door De Zomerkoningin