Klacht: kaart is ongeldig geworden na 15 maanden

Munniksma op 06 november 2017 over RestaurantCadeau in de categorie Waardebonnen- en voucher aanbieders

Deze kaart is ontvangen van mijn collega’s. In de eerste week van november 2017 wilden wij deze kaart gaan gebruiken. ( wij hadden deze zomer deze kaart ook al aangeboden bij enkele andere restaurants maar dezen waren niet bij deze organisatie aangesloten.
Nu blijkt dat deze bon na 15 maanden plotseling geen waarde meer heeft. (voorwaarden geven aan 12 maanden + 3 maanden coulance) Wij zitten nu net een op 2 weken over de coulance maanden. Ik heb nooit de digitale voorwaarde erop na geslagen. Pas nu– en ja dan voel je toch niet echt goed bij deze organisatie. Er is alsnog een verzoek gericht voor coulance, maar daar werd niet op ingegaan. Ook vind ik het raar, dat er geen telefoonnummer van deze organisatie te vinden is. Zij bieden dit ook niet aan.

Tot mijn spijt zal ik deze organisatie nooit aanprijzen, omdat ik vind dat het geld niet zomaar in hun zaken kan verdwijnen . Het zou fijn zijn dat zij een oplossing hadden aangeboden!

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over RestaurantCadeau

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over RestaurantCadeau nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door