Klacht: K3 Full Control hogedrukreiniger, lekkage

op 05 juni 2018 over Kärcher in de categorie Schoonmaakproducten

Ik kocht in april vorig jaar een K3 Full Control hogedrukreiniger via Blokker.nl. Leek een prima ding, vorig jaar deed hij het goed.
Dit voorjaar bleek een pijpje te lekken, het water spuit de machine uit op een plek waar dat niet de bedoeling is :-(. Garantie dus.
Karcher gebeld met het verhaal. Onmiddellijke reactie: dit gebeurt alleen als de machine met vorst buiten stond. Dit is een aanname, bij mij stond hij binnen. Leuke statistiek, maar gaat niet op in mijn geval dus.
Het bleek dat bouwmarkten (GAMMA in mijn geval) het onderdeel kon bestellen; eerst echter via GAMMA om garantie gevraagd. Die wordt me geweigerd, GAMMA geeft verder geen reden mee.
Via Karcher.com een klacht ingediend op 22 mei. Tot noch toe niet eens reactie gehad, een 2e klacht op zichzelf.
Ik heb ze intussen laten weten dat als ik komende vrijdag geen bevestiging van levering tegen garantie heb gehad, dat ik het onderdeel dan zelf koop, maar wel met de consequentie dat ik mijn gehele netwerk zal laten weten wat Kacher blijkbaar onder garantie verstaat.
Kunnen jullie helpen dit bedrijf te laten voldoen aan zijn plichten?

Ik ben alleen tevreden als ik het onderdeel geleverd heb gekregen binnen de garantieregeling. Dat is Karcher\'s wettelijke verplichting, aangezien de machine nog geen 2 jaar oud is en ze op geen enkele manier kunnen aantonen dat mijn machine buiten zou hebben gestaan.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kärcher

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kärcher nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Kärcher in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Kärcher een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Kärcher

Heeft op 23 november 2018 om 15:18 geantwoord