Klacht: Justin bieber concert 9 oktober 2016

op 10 oktober 2016 over GelreDome in de categorie Concerthallen

Ik ben zeer ontsteld over de veiligheid rondom het concert van Justin Bieber 9 oktober. Ik heb het nog nooit zo erg en ongeorganiseerd meegemaakt. Zonder te overdrijven ben ik blij dat ik er met enkele blauwe plekken en kramp hier en daar vanaf ben gekomen. Helaas mening mens om mij heen flauwgevallen/vertrapt doordat zij op de grond gevallen zijn. Ik vond de organisatie echt ontzettend slecht, van begin tot eind. Ik begrijp dat je wil voorkomen dat mensen gaan rennen, maar verdrukt worden in een menigte omdat beveiligers terug duwen en fans je doorduwen, dat is geen pretje. Ik neem dan ook sterk in twijfel of ik ooit nog zo’n concert zou kunnen bijwonen. Wil niet zeggen dat ik getraumatiseerd ben, maar angst heeft zeker door mijn lijf gegierd.

Ik wil voorkomen dat dit nogmaals gebeurt, want ik wens deze ongeorganiseerde bende niemand toe. Doordat de menigte aan alle kanten werd tegengehouden bij het verlaten van het GelreDome gebeurden er nare verdrukkingen en voelde ik mij een sardientje in een blik. Ook heb ik hierdoor mijn trein moeten missen met als gevolg ruim 2 uur langer moeten reizen dan nodig. Ik zou hier, ook mede voor de nare ervaring een passende tegemoetkoming willen krijgen. Want een kaartje is niet goedkoop, en dan mag je zeker voor zo'n groot concert, een goede organisatie verwachten.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over GelreDome

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door GelreDome in behandeling genomen

Bericht van GelreDome

1 maand geleden - Wilt u uw klacht mailen naar info@gelredome.nl dan kunnen wij deze in behandeling nemen.

Alle klachten die gemeld zijn door krijkschroeff