Klacht: Jurk bij Light in the box

op 28 maart 2013 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Ik heb in januari een avondjurk uitgezocht via lightinthebox.nl. Deze jurk heb ik op 4 februari 2013 binnen gekregen, maar ik paste de jurk niet. Op 5 februari heb ik contact opgenomen met klantenservice. op 5 februari kreeg ik een mail terug met de mededeling dat ik met foto’s moest bewijzen dat de jurk niet goed gemaakt is. De foto’s heb ik gemaakt en teruggezonden op 7 februari. tot nu (28-03-2013) heb ik niets meer van hen gehoord, al heb ik wel al 15 keer een herinnering gestuurd, waaronder een klacht op 27-03-2013(beloofd is dat de klantenservice er direct naar zou kijken en zo spoedig mogelijk zou antwoorden).

Ik wil de jurk terug sturen en mijn geld terug

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Light in the box

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Light in the box nog niet in behandeling is genomen.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 06 augustus 2013 om 12:22 geantwoord

Beste klant,

We vinden het erg vervelend om te horen hoe uw bestelling bij LightInTheBox.com/MinInTheBox is verlopen. Onze welgemeende excuses voor het probleem en veroorzaakte ongemak. Wij hebben zojuist een email naar u gestuurd met daarin een voorstel tot oplossing. Mocht u hierover nog verdere vragen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen in een antwoord op de verstuurde e-mail.

De klantenservice
Lightinthebox

7 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Light in the box beoordeeld.

Heeft op 30 augustus 2013 om 12:04 geantwoord

Nu ik de jurk terug mag sturen en mijn geld teruggestort krijg ben ik heel blij. Eerst wilde Light In The Box mij een voucher aanbieden, of een nieuwe jurk toesturen. Ik heb beide aanbiedingen afgeslagen en heb erop gestaan om toch mijn geld terug te krijgen. Hierna is er vrij snel gereageerd dat ik mijn jurk mag terug sturen. Zoals ik aan het begin al zei: ik ben heel blij dat dit nu eindelijk wordt opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door NvanHecke94