Klacht: Reageren niet op mail maar sturen wel aanmaningen waarbij ze zich niet aan de wet houden.

rgrandia op 11 oktober 2021 over Juristu in de categorie Incassobureaus

Totaal onverwacht krijg ik 1,5 jaar na het dienen van mijn zaak nog een eind afrekening van Juristu. Deze factuur klopt mijns inziens niet. Ik heb op deze factuur binnen een week gereageerd. Ondertussen zijn we weer een aantal dagen verder, heb ik wél 3 aanmaningen ontvangen maar geen reactie op mijn schrijven. Ze houden zich niet aan de wettelijke termijnen (15 dagen) van aanmanen en dreigen al binnen deze termijnen met rente- en incassokosten te komen. Dit is niet toegestaan. Reageren op mijn mail doen ze niet.

Een correcte factuur van Juristu

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Juristu over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Juristu in behandeling genomen

Bericht van Juristu

2 maanden geleden - Geachte heer / mevrouw, Dank voor uw bericht. Echter kunnen wij met deze gegevens niets vinden. Heeft u voor ons een dossiernummer zodat wij dit voor u kunnen nakijken? Met vriendelijke groet, Juristu

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Juristu een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Juristu

Heeft op 15 november 2021 om 09:30 geantwoord

Geachte heer / mevrouw Grandia,

Graag willen wij u helpen. Echter heeft u niet gereageerd op ons eerdere verzoek om uw dossiernummer te sturen. Mocht u hulp nodig hebben kunt u altijd contact met ons opnemen.

Juristu

Alle klachten die gemeld zijn door rgrandia