Klacht: Misleidende en incomplete communicatie

op 17 februari 2020 over Juristu in de categorie Incassobureaus

Juristu doet het tegenovergestelde van wat zij pretenderen te doen op hun site. Je krijgt geen vast contactpersoon, pas na meermaals verzoeken krijg je een naam, die vervolgens door meerdere personen wordt gebruikt. Ze hebben geen eigen gerechtsdeurwaarder, zoals ze zeggen, maar schakelen een kantoor uit Alkmaar in.
Hun informatieverstrekking is incompleet. Je krijgt geen overzichten van gelegde beslagen. Referenties die je tegenkomt zijn veelal ingekocht. En ga zo maar door. Dit is een waardeloos bedrijf wat tegen oplichterij aan zit.

Ik wil dat mijn dossier volledig van Juristu aan mijn advocaat wordt overgedragen en ik wil rechtstreeks contact met de gerechtsdeurwaarder die hey vonnis heeft laten stellen.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Juristu over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Juristu in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Juristu een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Juristu

Heeft op 17 februari 2020 om 11:34 geantwoord

Geachte heer van t Hof,

Vervelend om een klacht van u te ontvangen. Juristu doet er juist alles aan om haar klanten perfect te helpen. In uw zaak is tot nu toe alles prima verlopen en heeft het een positieve weg bewandeld. Uw zaak ligt bij de deurwaarder die bezig is met het proces. Als u wilt terugtrekken is dit mogelijk. Wel zitten hier kosten aan verbonden. Neemt u contact met ons op zodat wij u hierin kunnen begeleiden.

Bevorderlijk voor uw zaak is dit niet. Wij adviseren u ten allen tijden de zaak te laten lopen bij de deurwaarder.

In afwachting van uw reactie via de mail.

Juristu

Alle klachten die gemeld zijn door Larssevenum