Klacht: grote onteredenheid einddeclaratie JURH2039029853

Martynoahdany op 23 september 2021 over Juristu in de categorie Incassobureaus

geachte heer,mevr,
Met verbijstering heb ik gisteren de einddeclatie van Juristu bekeken..
In mijn overeenkomst met Juristu staat de kosten die ik aan hun over gemaakt E 917,00 en E 332 ,oo de kosten zijn voor de GEHELE procedure,
In het vonnis staat dat mij 5010,00 euro is toegewezen plus rente.
In de nota van Juristu staat dat ze aan mij nog niets hebben gefactureerd terwijl ik in MEI 2020 al E 1249,00 heb betaald,
Nu berekenen ze de kosten weer opnieuw aan mij,,
Fee is niet akkoord omdat deze niet in de overeenkomst vermeld staat , volgens uw mevr Mulder staat dat in de algemene voorwaarden maar dat is dan in strijd met de overeenkomst, Dat houdt gerechtelijk geen stand,
Sinds 22 juli is er een vonnis en dat horen jullie gewoon uit te voeren,
Er is 5900,00 euro bij de debiteur door deurwaarder geind en aan jullie overgemaakt en daar zou ik dan 3500,00 zelf van krijgen ?????
Mevrouw Mulder wil ons laten geloven dat al dat geld voor de deurwaarder is ???????
Van die EURO 3500,00 moet ik dan ook nog EURO 1249,00 van aftrekken die ik al aan Juristu heb betaald,Ik heb de zaak gewonnen en zelf het woord gedaan in de rechtzaal, bovendien heb ik de dagvaarding en verweer bijna alleen gemaakt.
Vele malen heb ik met Juristu gebeld en nooit ben ik teruggegebeld of hebben ze me iets wat relevant was laten weten. Altijd moet je ze zelf bellen en overal achter aan, doodmoe wordt je er van.!
Als je dan merkt dat ze alleen wakker zijn als ze kunnen gaan declaren wordt toch woedend.
Het kan NIET zo zijn dat ik een rechtzaak win en dat het meeste geld bij Juristu blijft die zich amoer ergens voor ingezet hebben ??????
Maar als je de reviews leest op de website blijft deze werkwijze bij Juristu schering en inslag.
En dan ook nog eens MIJN geld 31 dagen achterhouden, het houdt niet op !
Ik hoop dat mijn klacht serieus genomen wordt want ik zit er hard aan te denken ook een review te plaatsem en dat wordt dan zeker de fraaiste die er op staat.
met vriendelijke groet,
M.M.B. den Otter , Vima tegelwerken

lijkt me duidelijk, ik wil wat de rechter mij toegewezen heeft, er staat duidelijk in het vonnis te betalen aan den Otter dus wil ik krijgen wat mij toekomt en NIET over 31 dagen pas.
Juristu is betaald EURO 1249,00 en dat is vorstelijk voor het weinige dat ze hebben bijgedragen aan mijn rechtzaak.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Juristu over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Juristu in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Juristu een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Juristu

Heeft op 06 oktober 2021 om 11:25 geantwoord

Geachte heer Den Otter,

Dank voor uw bericht. We zien dat uw klacht netjes is opgelost en al is afgerond. Mochten er nog vragen zijn horen wij graag van u.

Juristu

Alle klachten die gemeld zijn door Martynoahdany