Klacht: jumbo pick up!

op 26 april 2017 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een grote bestelling gedaan van 256 euro! Sta ik vandaag in pekela voor niks omdat mijn boodschappen er niet waren! Terwijl ik mijn bestelling verstuurd heb 2x zelfs. Toen ik het verstuurd heb werd er gezegd binnen 2,5 uur krijgt u mail. die mail heb ik niet eens gehad! Nu heeft de jongen van de jumbo ons netjes geholpen en het geregeld en zo opeens had ik binnen 5 min de mail! Vind dit niet kloppen en aan de telefoon werd gezegd dat misschien onze computer een vastloper had! Vind dit best lastig nu moeten we tot maandag wachten op onze boodschappen, misschien toch schappelijk om een tegemoet koming. het gaat om een grote bedrag!

Gewenste Oplossing:

Als er misschien een tegemoedkoming komt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door desiree1993