Klacht: jumbo dagje uit

op 10 augustus 2016 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

meer dan 2 uur over gedaan om kaartjes te bemachtigen voor dierenrijk. Het lukte de 1ste keer niet en de tweede keer ook niet. meerdere keren waren de codes onjuist, terwijl ik ze goed intypte, en de laatste keer toen ik moest betalen, was ineens het scherm weg. Dit geeft zoveel irritaties.

Gewenste Oplossing:

dat je de codes gewoon zonder irritatie in kan typen, zonder dat het onjuist aangeeft, het kan zomaar zijn dat er meer van dezelfde codes in omloop zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door moniquevanzogchel@gmail.com