Klacht: JULY ANDER KEER NIET SUTUREN MJ PILLIN OF ZO IETS

op 30 april 2016 over Alektum incasso in de categorie Incassobureaus

kreeg 30 april 2016 thuis vaN HORSEPOWER IETS WAT IK GEHEEL NIET HAD BESTELT MET REKENING VAN 169 .00 EUR BETALEN IK WIL PAKKET RETOUR AFZENDER.MAAR IK WEET NIET WELKE ADRES.IK GA DUS HELAMAL NIETS BETALEN IETS TOE

HET MJ ADRES SINT JOSEF SLAAN 81 6006 JD WEERT .IK BEN NIET TEVREDEN JULIY

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Alektum incasso over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Alektum incasso in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Alektum incasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alektum incasso

Heeft op 03 mei 2016 om 09:08 geantwoord

Geachte U. Duramaz,

Alektum incasso heeft geen dossier in behandeling op het adres, telefoon nummer, factuur nummer, of tenaamstelling die u vermeld. U heeft ook geen dossier/debiteur nummer vermeld. Als u door Alektum incasso wordt aangeschreven staat deze vermeld.

Alektum verzorgt ook de facturatie en debiteuren beheer van een aantal bedrijven. Helaas troffen wij u gegevens ook niet aan in onze facturatie administratie.Het is ons dan ook totaal onduidelijk waarom u een klacht over Alektum incasso heeft ingediend.Uw klacht gaat duidelijk over Horsepower.

U heeft aangegeven een klacht over Alektum incasso B.V. te hebben, dit achten wij pas mogelijk nadat wij u aanschrijven en/of telefonisch contact met u hebben gehad.

Wij verzoeken u dan ook zelf contact op te nemen met het bedrijf in kwestie. U treft de contact informatie naar wij aannemen, op de factuur aan.

Alle klachten die gemeld zijn door UMUT10