Klacht: Jullie moeten MIJ benaderen en vragen of t opgelost is! Jullie checken het niet!NEE niet opgelost!voor de 2e keer liegen ze dus!

op 17 juli 2012 over Drogisterij.net in de categorie Internetshops - Drogisterijen

Bericht van

5 jaren geleden - Beste mevrouw/meneer, Uw klacht kan niet naar uw tevredenheid worden opgelost, omdat wij dergelijke producten niet retour kunnen nemen. En u als enige oplossing ziet dat u uw geld terug krijgt. Ik verwijs u nogmaals naar de algemene voorwaarden die zijn samengesteld door de onafhankelijk organistatie; Thuiswinkel waarborg. Met vriendelijke groet, Drogisterij.net

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Drogisterij.net in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht HKuiper

5 jaren geleden - Artikel 6 - Herroepingsrecht bij levering van producten! Bij de aankoop van producten heeft de consument de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende 14 dagen. Deze termijn gaat in op de dag na ontvangst van het product door of namens de consument. IK heb dat binnen 1 Week gedaan De Derma wand terug gezonden in originele verpakking!! Dus GELD TERUG!!Dat is volgens Thuiswinkel waarborg ! Jullie maken mij erg boos! Betaal!

Alle klachten die gemeld zijn door HKuiper