Klacht: jullie hebben de verkeerder meterstand doorgegeven!

op 30 juni 2012 over Enexis in de categorie Netbeheerder

ik heb een afrekening gekregen van oxxio en nu blijkt dat ik ruim 1800,00 moet terug betalen.Dit klopt niet!!
Nu blijkt dat enexis de verkeerde meterstand aan oxxio heeft doorgegeven!
En wie moet nu het probleem oplossen idd WIJ ,ik vind dit echt ronduit belachelijk dat ik een krant moet gaan kopen en een foto moet af gaan laten drukken en het op te sturen,en dan nog ruim 6-8 weken moet wachtten op afhandeling!
Terwijl ze online ook kunnen zien wat wij verbruiken,op onze slimme meter.Nu moeten wij het probleem oplossen en dat terwijl we ook al gestraft worden met het feit dat we zo`n hoog bedrag zomaar even moeten ophoesten!
Ik vind dat enexis dit op moet lossen,hun hebben ten slotte deze fout gemaakt!

Dat enexis dit probleem oplost,door desnoods een monteur langs te sturen om de meterstand op te nemen.en het zo snel mogelijk af te handelen,en niet dat we eerst moeten betalen en dan nog 8 weken moeten wachtten op afhandeling! Het is HUN fout niet die van ons dus ik vind dat wij hem niet hoeven op te lossen!

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Enexis in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Enexis een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Enexis

Heeft op 20 augustus 2012 om 15:24 geantwoord

Op 17 augustus hebt u per brief een antwoord ontvangen. Meterstandencorrectie verloopt via de energieleverancier.

Alle klachten die gemeld zijn door kwekkelientje21