Klacht: juiste bezorging

op 17 december 2012 over Sandd in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mensen klagen vaak over de bezorgers van sandd maar ze beseffen niet dat ze vaak zelf de oorzaak van het probleem zijn, denk maar aan het brievenbusbesluit wat sandd zou moeten respecteren maar het niet doen, de bezorgers worden verplicht ten alle tijden onder alle omstandigheden te bezorgen tegen een zeer kleine vergoeding waardoor de bezorgers niet goed gemotiveerd zijn maar het geld wel nodig hebben om te kunnen overleven in deze tijden.

Gewenste Oplossing:

respecteren van het brievenbusbesluit en een betere vergoeding voor de bezorgers

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Sandd in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sandd een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sandd

Heeft op 25 januari 2013 om 12:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer/mevrouw ,

Hartelijk dank voor uw reactie.

Naar aanleiding van uw incident heeft u een reactie van ons ontvangen,
helaas hebben wij tot op heden hier geen reactie van u op mogen ontvangen.

Wij gaan er dan ook van uit dat het probleem is opgelost.
Mocht dit niet het geval dan vernemen wij dit graag. U kunt contact met ons opnemen via klantenservice@sandd.nl

Wij danken u bij voorbaat voor de genomen moeite.

Met vriendelijke groet,
Sandd B.V.

Alle klachten die gemeld zijn door koewartje