Klacht: Defect product ontvangen. Ruilen/retourneren kan niet, contact wordt genegeerd en krijg mijn geld niet terug.

F.v.d.W. op 21 mei 2024 over JouwVeilingen.nl in de categorie Online Veiling

Heb een defect product ontvangen. Het was duidelijk dat dit een retourproduct was, wat al door iemand ander ‘gebruikt’ was. Deze is dus ongecontroleerd weer in de verkoop gegaan. Op heel de website is werkelijk niets te vinden over ruilen of retourneren, dus heb hier contact over opgenomen met jouwveilingen, wat uitsluitend via de mail kan. Dit werd niet beantwoord. Nog eens een mail gestuurd. Kreeg een credietfactuur met de kosten opgesomd en onderaan de streep, een bedrag net wat minder dan de opsomming en wat ik dus betaald heb. Daarbij een mail dat ik het als tegoed op jouwveilingen krijg. Ik heb daarop een mail gestuurd, dat ik a) het volledige bedrag terug wil en b) het op mijn rekening wil i.p.v. als tegoed. Deze mail werd ook weer genegeerd, dus nog een mail en jawel… geen reactie meer. Ondertussen zijn we meer dan 2 weken verder en het blijft stil. Ik wil niet te negatief zijn en mensen graag een kans geven, maar dit lijkt toch op een waardeloze site, waardeloze service en dit zegt dus hetzelfde over de mensen hierachter.

Ik wil mijn geld terug en dan het volledige bedrag. Een alternatief is dat ik dat product z.s.m. wel werkend (en onbeschadigd) ontvang. Deze moet dan dus ook wél gecontroleerd worden.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over JouwVeilingen.nl

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over JouwVeilingen.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door F.v.d.W.