Klacht: Letsel advocaat help niet bij minderjarige ongeval ( Joosten Advocaat )

op 30 september 2013 over Joosten advocaten in de categorie klachtmelden

Hoi alle mij dochter had en ongeval 2010 en wij hadden en letselschade specialist . met deze wouden wij veder met en advocaat gaan en Heer Toxopus van josten wou voor onze dochter veder gaan en stuurde ons 3 x en machtiging zo dat wij tegen hem gezegt hebben oke deze zaak kan u winnen onder de 14 is zij niet schuld u maag voor ons aan de slag gaan .
Na en tijd belde hij op en zij dat de andere het goed gedaan heeft en hij niet veder gaat voor ons en zaak welke mij dochter onder de 14 niet schuld is en deze advocaat niet mee veder wil wat is dat voor en advocaat bij MC zoeken ze nog mensen .
ik wou wa ik recht op had de dossier hebben ook dat wou deze niet doen wettelijk is dat van de andere behandelaar da gaat het ook terug eerst als zijn chef belde zij hij dat de heer toxopus Fout is en ik recht op deze dossier heb nou voor mij heeft deze bedrijf en man geen idee wat hun doen en kan allen iedereen zeggen dat het nog andere advocaaten geeft

Order Van Advocaten deze bedrijf laten Checken en wie heeft nog meer problemen met deze bedrijf graag reactie vervolg dat wij tezamen en klacht kunnen doen

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Joosten advocaten

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Joosten advocaten nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lars1967