Klacht: Jeugdzorg houdt zich niet aan de regels

op 19 mei 2020 over Bureau Jeugdzorg in de categorie Overheid

Jeugdzorgwerker houdt zich niet aan de regels ze vraagt verlening aan voor uhp bij iemand die helemaal niet geregistreerd staat dit heeft ze helemaal niet laten weten bij de aanvraag voor verlening ze weet dat we er niet mee akkoord zijn omdat bij die persoon ook dingen niet kloppen doordat er geschil hebben is er nu ook afstand tussen mijn dochter en mij mijn dochter wilt er graag blijven omdat het nu wel best is lekker lax makkelijk daar wordt ze negatief bestookt over vadermoeder geen regels zelf een uithuisplaatsing gehad met haar eigen kind voor een netwerk pleeg ouder moet er contracten zijn deze zijn er niet eens dit heeft de jeugdzorgwerkers helemaal.niet geregeld ook is er geen bureau verder betrokken die de netwerk pleegouder begeleid jeugdzorgwerker beschuldigd vals van dat ik haar bejegend hebt ik heb al vanaf h her begin geen goede contact met haar het wijkteam heeft altijd bemiddeld in contact nu kunnen en mogen ze niet meer helpen ivm bezuinigen gemeente door dat niet jeugdzorg en wijkteam betrokken mogen zijn waardoor de jeugdzorgwerker zelf voor deze situatie zorgt dit is het verhaal zo snel en is natuurlijk nog niet alles

Als er een andere voogd is en als mijn dochter in de beloofde groepgezinshuis zit

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bureau Jeugdzorg

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bureau Jeugdzorg nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Van Loon 1985