Klacht: Je betaalt maar ze leveren de goederen niet en reageren niet meer op mails

op 14 september 2017 over Beddengoedcenter.nl in de categorie Internetshops - Interieur

Ik bestelde een laken bij dit bedrijf via Bol.com. Het werd netjes afgeleverd, met een bericht erbij dat ik 40% korting kreeg als ik rechtstreeks via hun website een nieuwe bestelling plaatste. Dat deed ik ook: ik bestelde 4 lakens via hun website. Ze stuurden me 2 lakens op met een vreemd bericht erbij dat er nog een nalevering zou volgen en dat ze mij daarover via e-mail zouden berichten. Drie weken later niks meer vernomen of gekregen, dus stuurde ik een mail. Ik zou dezelfde dag nog antwoord krijgen maar vernam opnieuw niks meer. De volgende 4 weken stuurde ik wekelijks een herinneringsmail, die genegeerd werd. Ik probeerde telefonisch contact op te nemen met hen maar dat lukte niet; ik kreeg geen verbinding.

Ik las op het internet veel analoge klachten en kan alleen tot de conclusie komen dat Beddengoedcenter.nl oplichters zijn. Ik heb blijkbaar nog het geluk gehad dat ik tenminste de helft van m’n bestelling kreeg, wat bij veel mensen niet het geval blijkt. Ze gebruiken bekende websites als Bol.com om vertrouwen te winnen maar als je dan rechtstreeks bij hen bestelt, word je opgelicht.

Voor mezelf: levering van de ontbrekende goederen of geld terug. Voor anderen: als ik door deze klacht kan toevoegen aan het steeds groeiende aantal klachten over Beddengoedcenter.nl om de mensen te waarschuwen voor hun praktijken.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Beddengoedcenter.nl over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door kris.aalst