Klacht: Jas defect en geen passende oplossing gekregen

op 15 maart 2020 over Zalando in de categorie Online Warenhuizen

Ik had eind oktober een (redelijk dure) winterjas besteld en vorige maand ging de rits kapot. Gebeld met de klantenservice en die wees mij erop dat ik een klacht over een defect product moest indienen. Netjes dat formulier ingevuld met een foto erbij. Natuurlijk kun je op de foto niet zo goed zien of de rits kapot is dus vroegen ze mij om de jas terug te sturen zodat ze de schade zelf konden bekijken. Ik had aangegeven dat ik óf een nieuw product wilde óf dat ik de kosten van de rits laten maken kon declareren. Tot mijn verbazing was ineens het aankoopbedrag teruggestort op mijn rekening (overigens wel netjes, maar niet de oplossing die ik wilde). Ik weer gemaild naar de klantenservice en die vertelde mij eigenlijk heel kort: jammer dan, je jas is weg. Als de jas nog te bestellen was in mijn maat, had ik dat absoluut geen probleem gevonden maar helaas was dit niet het geval. Toen heb ik gebeld met de klantenservice en gevraagd om een passende oplossing. Die was er niet. Ik wil dat er wel een passende oplossing komt. Als ik had geweten dat er een kans bestond dat als ik mijn jas zou opsturen dat ik de jas dan niet meer terug zou krijgen, dan had ik hem nóóit opgestuurd. Ik ben niet goed geïnformeerd en daarom ben ik nu mijn jas kwijt waar ik heel erg blij mee was en van plan was meerdere jaren te dragen.

Een nieuw product of een gerepareerd product.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zalando

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zalando nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door xfemkejanssen