Klacht: Jas besteld en betaald, bleek uitverkocht te zijn.

op 28 december 2017 over Tommy Hilfiger in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een aantal dagen geleden op de site van Tommy Hilfiger een jas van €174 gekocht. Vervolgens kreeg ik vandaag een mailtje dat de jas niet op voorraad is. Met andere woorden: ik heb een jas gekocht waarvan ze de door mij geselecteerde maat niet eens in huis hebben. Ik moet maar liefst 10 tot 14 dagen wachten voor het geld op m’n rekening staat door een grote fout van hun kant. Werkelijk schandalig!

Gewenste Oplossing:

Als er een gepaste oplossing volgt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tommy Hilfiger

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tommy Hilfiger nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rutger24