Mijn Klacht:
usb dongle besteld staat netjes zal de mails plakken.
Onderwerp : Bestelling website Ordernummer : 63052
Datum : 28-09-2014 Betaalmethode : ideal
Geachte heer/mevrouw rietdijk,
Bedankt voor uw bestelling! Hieronder staat overzichtelijk wat u allemaal besteld heeft en wat uw gegevens zijn.
Artikelnummer Productnaam Aantal Van Voor Totaal
8709034 Mini WLAN USB dongle 150 Mbps draadloos adapter 1 € 24,95 € 9,95 € 9,95
Totaal artikelen € 9,95
Verzendkosten € 0,00
Subtotaal € 9,95
Totaalprijs incl. BTW € 9,95
Totaalprijs ex. BTW € 8,22
21% BTW € 1,73
—————————————
Geachte heer/mevrouw.
Allereerst dank voor uw mail hierover.
Ik heb direct uw order gecontroleerd en blijkt dat uw order nog niet is opgestuurd tot mijn verbazing.
Ik vind het heel erg vervelend voor u en vooral wanneer er vermeld stond dat het product op voorraad is.
i.v.m. onvoldoende voorraad bij de leverancier is uw order nog niet opgestuurd, terwijl de voorraadstatus aangeeft dat het wel op voorraad is.
Wij krijgen dus een foutief voorraad status van onze leverancier waarvoor onze excuses hiervoor.
Ik wil daarom ook graag het volgende aan u aanbieden.
Uw order zal binnen 10 (wellicht iets eerder) werkdagen worden opgestuurd, en u krijgt van ons ook een 5 euro gratis tegoed waarmee u gratis artikelen kunt uitzoeken op onze webshop Janox.nl
Deze gratis artikelen worden samen met uw order opgestuurd zodra het op voorraad is.
Wij doen dit graag speciaal voor u als klant, en om u alsnog een zeer tevreden klant te mogen behouden.
Het gaat voor ons niet alleen om het aankoopbedrag, maar dat de klant uiteindelijk ook weet waarvoor er betaald is, en welke service er daarbij ook geleverd wordt.
Zou u ons alstublieft zo snel mogelijk op de hoogte kunnen houden of u met bovenstaande akkoord gaat? Dan kunnen wij dit voor u meteen regelen.
Alvast dank hiervoor, en nogmaals onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Janox.nl
http://www.janox.nl
E-mail: [email protected]
—————————————–
Geachte heer/mevrouw rietdijk,
De status van uw bestelling 63052 is aangepast. De status is nu: ‘Verzonden’
Uw bestelling is verzonden, en wordt door PostNL aangeboden.
Normaliter heeft u uw bestelling de volgende werkdag (zaterdag meegerekend) bezorgd, echter kan het weleens zijn dat er een vertraging opgetreden wordt bij PostNL.
Mocht u uw bestelling na 3 dagen nog niet hebben ontvangen na de verzenddatum, neem dan contact met ons op.
Bekijk onze levertijden op http://www.janox.nl/levertijden
Let op: Heeft u dit bericht op Zaterdag of Zondag ontvangen, dan betekent dit dat uw bestelling overgedragen aan PostNL en zal dus pas maandag door PostNL worden verwerkt.
In het weekend haalt PostNL bij ons geen post.
Afhalen of uw retour langsbrengen is NIET mogelijk, u kunt hiervoor contact opnemen via onze contactpagina voor instructies.
Dit geldt dus ook voor het omruilen.
Veel plezier met uw aankoop! En we hopen u in de toekomst weer te mogen begroeten op Janox.nl
Met vriendelijke groet,
Janox.nl
Met vriendelijke groet,
Janox.nl
———————————————-
NIETS ONTVANGEN EN JE KAN NIET BELLEN MAILEN OF LANGSKOMEN.
Gewenste Oplossing:
Als ik mijn dongle krijg of mijn geld terug

