Klacht: Veel stelselmatig kleine prijsverhogingen..!!!

op 24 augustus 2019 over Jan Linders in de categorie Supermarkten

Altijd trouwe klant van jullie prachtige supermarkten …!!!
Wat mij het laatste jaar wel opvalt : producten een nieuwe verpakking krijgen { Voorbeeld ,Melkan of Gwoon } en dan weer in prijs verhoogt worden .In een tijdsbestek van een jaar is dit al zeker 3 of 4 keer gebeurd vooral zuivel producten . Natuurlijk is er de BTW verhoging geweest , maar toch soms overwegen wij om meer boodschappen in Duitsland te gaan halen.
Daar is vooral vlees , kaas en zeker verse groenten en fruit van goede kwaliteit en super vers veel goedkoper.

Deze salami tactiek van verhogingen stoppen.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Jan Linders over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Jan Linders in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Jan Linders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Jan Linders

Heeft op 27 augustus 2019 om 16:53 geantwoord

Beste heer en mevrouw Driessen,

Bedankt voor uw bericht. Graag willen we dit toelichten.

Onze grondstofprijzen en consumentenprijzen veranderen doorlopend. Bijvoorbeeld door zaken die spelen op de wereldmarkt (varkenscrisis in China) maar ook bv door de aanhoudende droogte in ons eigen land. Verhoging in prijs kan ook te maken met keuzes die wij belangrijk vinden zoals Beter Leven Keurmerk of PlanetProof. Deze mutaties gebeuren meerdere keren per week en staan dan ook los van een overgang in verpakking.

We hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Fijn dat u ons dit gemeld heeft. Dit stellen we erg op prijs.
Merkt u in de toekomst opnieuw iets niet in orde is of zijn er andere vragen, dan horen wij dit graag van u via ons rechtstreekse mailadres: klantenservice@janlinders.nl

Met vriendelijke groeten,
klantenservice Jan Linders

Alle klachten die gemeld zijn door josengertiedriessen@home.nl