Klacht: Geen broodjes

op 25 september 2019 over Jan Linders in de categorie Supermarkten

Hoe kan het zijn dat er op maandag rond de klok van 1400 uur in de winkel Ardeche laan in Eindhoven stelselmatig geen witte broodjes zijn of geen Italiaanse bollen. Begrepen van het winkelpersoneel dat deze winkel vaak te laat word beleverd omdat andere JL winkels voorrang hebben vanwege een hogere winkelstatus. Ik prijs de dag dat wij in de wijk een winkel krijgen die wel kan luisteren naar haar klanten aangezien ik deze mail al wilde sturen omdat heel maar dan ook heel veel mis gaat in de winkel.

Als ik op elke moment dat JL open is alles kan krijgen wat jullie ook kunnen verkopen met een acceptabele houdbaarheid en niet melk met een houdbaarheid van 1 dag.Nog steeds moet ik mijn telefoon afgeven om mijn klantenkaarten te scannen, is niet meer van deze tijd.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Jan Linders over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Jan Linders in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Jan Linders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Jan Linders

Heeft op 01 oktober 2019 om 10:32 geantwoord

Inmiddels heeft onze winkel in Eindhoven contact opgenomen met de klant.
Voor al uw vragen of opmerkingen bel of mail klantenservice Jan Linders:
085-8889526 of stuur een mail naar klantenservice@janlinders.nl
Wij streven ernaar om binnen 3 werkdagen te reageren. Heeft u tussentijds nog vragen? Kijk dan eens bij onze veelgestelde vragen: https:www.janlinders.nlveel-gestelde-vragen.html

Alle klachten die gemeld zijn door Gerry Bus