Klacht: jammer.wat nu?

op 19 juli 2012 over Lotto in de categorie Loterijen

enkele weken geleden ben ik gebeld door lotto, ik mocht gratis meedoen dus dat vond ik oke, begin van deze maand werd er 40 EURI van mijn rekening gehouden wat ik op zich niet zo raar vond omdat ik het nog niet opgezegd had,maar toch na 1 week vond ik het wel snel.ik had geen niets binnen gekregen niet via de mail of de post dus ik wist niet of ik wel meedeed.vorige week ben ik gebeld door lotto dat ik had opgezegd en wel waarom, ik heb mijn vehaal uitgelegd en gaf aan zo niet met mensen om te gaan.de dame gaf aan dat de postbode de boosdoender was, maar zocht de omgang niet bij de lotto wat ik wel jammer vind.Nu vanavond zit ik tv te kijken en zie reclame van lotto,dus klim ik in de mail omdat ik het niet los kan laten,zoals ieder moet ik hard werken voor mijn centen op mijn 58 jarige leeftijd en wil ik niet het gevoel hebben dat ik bedonderd ben, want nogsteeds kan ik niet inloggen bij lotto dus kan ik ook niet kijkenof ik misschien wel miljonair ben geworden,[grapje].m.v.g. marit willems

Alle klachten die gemeld zijn door marit willems