Klacht: jammer

op 25 juni 2016 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

ik wilde mee doen om te gaan bieden voor een fotoshoot na keuze via vakantieveilingen.nl van studio 1001.
ze staan er niet meer op.
Ik vakantieveilingen gemaild en wat voor antwoord krijg je hou onze website in de gaten !!!!!!!!!

En ik studio 1001 gebeld en die hebben aangegeven dat ze het ook jammer vinden dat het zo is gegaan en dat ze nog onder de bon voor fotoshoot staan voor 2p maar alles is mogelijk gaven ze aan nou niet echt duidelijk op de veiling voor 2.
waarom doen jullie zo moeilijk was voor ons heel leuk dat je verschillende keuzes had en nu dit.

ik wil de vriendelijke dame bedanken van studio 1001

Er staan wel andere bedrijven die niet mee doen met zo`n bon en hier in de regio is het gewoon fijn dat we bij studio1001 terecht kunnen.
Ook door de komende zomervakantie wouden we met het hele gezin en later met verjaardag van onze dochter.
en later met onze collega\'s voor een zakelijke fotoshoot.

iedereen in de bon voor 2 of niet en duidelijker zijn met wat jullie aanbieden bij studio 1001 kun je nog steeds 13 verschillende shoots doen las ik op de website van hun en bij andere weer niet is echt zoeken zoeken zoeken wie wat doet.

ik zal dit nooit schrijven via klacht.nl maar ik werd gewoon niet serieus geholpen door de klantenservice van vakantieveilingen.nl en wel door studio 1001.

jammer vindt dat ze de categorie van beauty zo verslechteren.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 25 juni 2016 om 10:52 geantwoord

Beste meneer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht.

Wat vervelend om te horen dat u niet correct te woord bent gestaan door onze klantenservice.
Deze fotoshoot van studio 1001 wordt inderdaad nog wel bij ons aangeboden maar dan als locatie bij de algemene bon voor een fotoshoot (Fotoshoot voor 2 personen: keuze uit 18 locaties in NL en BE).
Ik denk dat mijn collega deze specifieke locatie daarom niet zo snel in ons systeem heeft gevonden.
Met deze bon kunt u met maximaal 2 personen op de foto, Of u nu alleen komt, met een vriendin, kind of uw moeder.
Elke combinatie is mogelijk.
Onze excuses voor het ongemak, wij hopen dat het nu wat duidelijker is.
Wel fijn om te horen dat u tevreden bent over de service van Studio 1001.

Sabine
Webcare vakantieveilingen.nl

Alle klachten die gemeld zijn door lubberink_lub