Klacht: Ivm verkeerde informatie in veiling wil ik aankoop annuleren

op 05 december 2017 over Ticketveiling.nl in de categorie Kaartenverkoop

Beste,

Ik ben al ruim een maand bezig met klantenservice om mijn aankoop te annuleren. Het gaat om de veiling ‘verwenpakket cadeaukaarten’ die ik heb gewonnen. Vervolgens wordt er een email met vouchers gestuurd en géén cadeaukaarten. Deze kan ik namelijk helemaal niet cadeau doen terwijl mijn naam in de vouchers staan. Ook kloppen de data niet zoals op de veiling wordt vermeld. Deze hele veiling is misleidend en ik heb binnen de periode van 7 dagen mijn annulering doorgegeven. Tot op heden wordt niet hierop geacteerd.

Ik ben tevreden pas als deze aankoop geannuleerd wordt en ik het volledige bedrag van €14 euro teruggestort krijg.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Ticketveiling.nl over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Ticketveiling.nl in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ticketveiling.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ticketveiling.nl

Heeft op 06 december 2017 om 10:05 geantwoord

Beste Shresta,

Onze support afdeling heeft jou hier gisteren een bericht per mail over verzonden, wellicht dat deze in je spam terecht is gekomen? Zodra we hier meer informatie over hebben vanuit de desbetreffende aanbieder, wordt je zoals afgesproken per direct verder geïnformeerd per mail.

Ticketveiling.nl

Heeft op 27 december 2017 om 13:32 geantwoord

Ik ben sinds 6 november met jullie hierover aan de gang. Vind het vreselijk dat er zo wordt omgegaan met mij als consument. Ik ben erg ontevreden.

Alle klachten die gemeld zijn door sloetawan