Klacht: itt belofte geen tweede parkeerplek en na 6 weken nog geen reactie op email

op 13 februari 2018 over Ymere in de categorie Woningcorporaties

Vanaf 1 juni 2017 ben ik bewoner van een huurwoning van Ymere. Bij het ondertekenen van de huurovereenkomst werd ons verteld dat we een tweede parkeerplek in de parkeergarage konden krijgen. Dit heb ik direct aangevraagd, maar dat bleek toen ineens niet te kunnen. Ik zou op de hoogte worden gehouden van ontwikkelingen, wat niet is gebeurd.
Op 3 januari 2018 heb ik een mail hierover gestuurd, maar na ZES weken heb ik nog altijd geen inhoudelijke reactie ontvangen.

Als Ymere (de makelaar is hiervan toch een vertegenwoordiger) mijn vragen serieus neemt en beantwoordt en tevens hun belofte van een tweede parkeerplek nakomt.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Ymere over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Ymere in behandeling genomen

Bericht van Ymere

1 week geleden - Beste Joost, Vervelend om te lezen dat de aanvraag van de tweede plek in de parkeergarage niet goed verloopt. Zou je jouw adres even willen controleren? Het adres wat je hebt doorgegeven is namelijk geen huurwoning van Ymere. Ik hoor het graag, zodat ik jou verder kan helpen. Met vriendelijke groet, Melanie Koning Medewerker Klantcontact

Reactie van de melder van de klacht J de Boer

1 week geleden - Beste Melanie, Excuus, ik zag dat mijn oude adres nog op mijn profiel stond. Ik heb deze vervangen door het juiste adres. Met vriendelijke groet, Joost de Boer

Bericht van Ymere

1 week geleden - Beste Joost, Bedankt voor jouw reactie. Ik heb deze kwestie neergelegd bij de afdeling Parkeren. Zij zullen zich hier over buigen en contact met jou opnemen om de eventuele mogelijkheden te bespreken. Ik hoop dat jullie er samen uitkomen en ik wens je nog een fijne dag. Met vriendelijke groet, Melanie Koning Medewerker Klantcontact

Alle klachten die gemeld zijn door J de Boer