Klacht: items niet geleverd

op 09 oktober 2017 over boohoo in de categorie Internetshops - Algemeen

Op 27/09/2017 plaatste ik een bestelling van 20 items op boohoo (omdat het 20 items zijn werden de kledingstukken verdeeld over 2 pakketten). De kleding zou ten laatste op 7 oktober geleverd worden. Op 3 oktober kreeg ik een email dat ze de geretourneerde items (van 1 pakket) ontvangen hadden. Maar ik heb helemaal niets geretourneerd of gecancelled. Ik stuurde een mail naar de customer’s service dat dit een fout moest zijn en ze lieten me weten dat de pakjes onderweg naar België verloren zijn geraakt. De kledingstukken die in het ene pakje zaten hebben ze teruggestort maar de kleding van het andere pakje niet. Ze zeiden dat ze het andere pakje nog konden opsturen na de verstreken levertijd van 7 oktober of dat ze het geld van die items kunnen terugstorten. Ik stuurde terug dat ik het liefst die kledingstukken gewoon zou ontvangen, maar krijg verder geen antwoord. Ondertussen heb ik al meerdere mails gestuurd, maar ik word gewoon genegeerd. Ik vrees ervoor nooit het pakje te zien en ook mijn geld niet teruggestort te krijgen.

Als ik de kleren toch ontvang of als mijn geld teruggestort wordt.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over boohoo

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over boohoo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MarineNoclain