Klacht: Iphone via Marktplaats gekocht

op 16 augustus 2016 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste,
ik heb net via GlobalCollect 200 euro betaal voor een Iphone. De persoon heeft beloof om morgen de telefoon te sturen. Ik heb tot nu toe niks ontvangen. Bij deze de gegevens van de betaling . Kunnen jullie mij helpen om door te geven naar wie is mijn geld gegaan?
Naam: GlobalCollect
Omschrijving: 347429814459
TegenrekeningNL14RABO0155503219
MutatiesoortInternet bankieren (GT)
Mededelingen
Naam: GlobalCollect
Omschrijving: 347429814459
0020001338429179 Online payment
Moneybookers
IBAN: NL14RABO0155503219
Kenmerk: 11-08-2016 20:24 0020001338429179
GT 202,00

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn 200 euro kan terug krijgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 16 augustus 2016 om 10:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

16-Aug-2016 De heer Traoré per email geinformeerd. Email is verstuurd via cs@ingenico.com. Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Uitgelegd namens welke organisatie wij deze afschrijving hebben verwerkt. Geadviseerd om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie, waar de bestelling is geplaatst. Met Vriendelijke Groet, Customer Service

Alle klachten die gemeld zijn door Itra