Klacht: Iphone Verzekering

op 18 januari 2014 over Proassist in de categorie Verzekering - Zakelijk

Ik heb nu al ongeveer 3 jaar een verzekering lopen bij proassist 2 jaar terug ging mijn eerste iphone kapot nadat deze vlaschade is opgelopen.
Het heeft 5 maanden geduurd voordat ik mijn telefoon terug kreeg en in die 5 maanden heb ik met een Nokia 8210 rondgelopen waar terwijl er in de voorwaarden dat ik een Iphone terug zou moeten krijgen als leen toestel.
NU heb ik een iPhone 5 waar de camera in het begin al niet goed was ik durfde hem niet weg te brengen naar de verzekering door mijn laatste ervaring dat ik hem 5 maanden kwijt was voor een klein probleem.
nu kwam er nog een probleem bij dat mijn telefoon niet meer oplaadt en kan hem nu totaal niet meer gebruiken waardoor ik gedwongen ben om de verzekering te bellen op hoop van zegen.. Ik krijg een medewerker aan de lijn die mijn vriendelijk te woord staat en als melding geeft wij kunnen geen iphones leveren als leentoestel omdat deze schaars zijn.Deze medewerker vertelde mij dat de opties waren andere keer terug bellen met de hoop dat er een iphone klaar ligt bij een chauffeur of een ander toesten accepteren. Dus ik moet een andere telefoon accepteren anders kan ik niet eens meer bellen en ik heb mijn telefoon hard nodig voor het werk. In mijn ogen zijn het een stel oplichters ik betaal voor service die ze niet kunnen leveren en de voorwaarden komen ze ook niet na dit al 2 keer.

Schade vergoeding voor alle 2 de gevallen.
En een goede oplossing!

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Proassist

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Proassist nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Henry1806