Klacht: Iphone 7 niet geleverd en brutale medewerkers

op 30 september 2016 over KPN Mobiel in de categorie Mobiele Telefonie

Goedendag ik vind dat ik misleid ben door KPN . ik zou bij de eerste lichting van de iphone zitten maar dat is niet gebeurd ik wacht nu al te lang op iphone. gisteren heb ik gehoord van de klantenservice dat ik de iphone gold 32 gb deze week nog zou krijgen en vandaag hoor ik weer dat het nog wel 2 weken kan duren eer dat ik het binnen krijg. ik ben echt boos! jullie hebben die wat ik wilde niet op voorraad maar de iphone 7 gold 125 gb wel!. als ik klantenservice bel dan krijg je soms van die brutale mensen zo van er zijn 29.000 mensen die het nog niet hebben en ga maar bij Apple klagen hierover. wat is dit? ik heb geen contract met apple afgesloten maar met KPN. Kpn moet maar zelf met apple gaan praten. lekker makkelijk. ik vind dit echt triest hoe kpn met hun klanten omgaan.

ik wil graag een compensatie als ik nu kies voor een abonnement met de 128 gb gold versie want ik ga niet 2 a 3 weken wachten op de iphone 7. door jullie fouten en misleidingen ben ik zeer benadeeld. graag z.s.m. een antwoordt hierop.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Mobiel

Reactie van de melder van de klacht Saskiahb

2 maanden geleden - Ik begrijp dat kpn mijn klacht niet in behandeling neemt. Jammer maar dit toont wel weer wat voor en bedrijf kpn werkelijk is. Nou is het niet gek dat de medewerkers dus zo brutaal zijn aan de telefoon als je als klant niet eens serieus genomen wordt.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Mobiel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Saskiahb