Klacht: Iphone 6 Plus software freeze

op 28 november 2016 over KPN Mobiel in de categorie Mobiele Telefonie

Ik heb de iphone 6 plus nog geen 2 jaar en ben er zeer zuinig mee geweest. Een aantal maanden geleden begon deze mankementen te vertonen zoals niet reageren op touch en als ik apps opende dat ie codes zelf invoerde etc. zoals ze bij KPN noemen: software freeze. 1e keer naar reparatie verzonden en toen na bijna 2 weken teruggehad dat deze was gemaakt door middel van een software modificatie. al na 2 dgn weer dezelfde problemen. Zelf naar de apple store geweest en die melden dat er iets mis was met een verbinding en dat het toestel onder de consumenten garantie viel en dat KPN deze zou moeten omruilen. echter bij 2e keer naar Teleplan melden zij nu opeens inderdaad dezelfe bevindingen als Apple (ik had apple gevraagd een omschrijving mee te geven aan mij, welke is bijgevoegd bij het reperatieverzoek), alleen zou dit komen door ook een kleine val of botsing van het toestel ergens tegenaan. Kosten 370 euro!! voor omruilen toestel. Heel slecht dit. de 1e keer komen ze zelf niet met de bevinding dat er een verbinding stuk is met printplaat etc. en nadat APPLE probleem achterhaalt is opeens alles duidelijk bij Teleplan en zal dit door een val etc moeten komen. Nou zeer slechte consumentengarantie, daar mijn toestel in zeer nette staat verkeerd. en ook dat het problem zich langzaamaan vergrootte

als mij toestel zoals het hoort onder garantie wordt omgeruild

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Mobiel

1 dag geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Mobiel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door kader ozmuk