Klacht: iPhone 4

op 17 juli 2012 over Proassist in de categorie Verzekering - Zakelijk

Ik heb een verzekering afgesloten omdat ik (helaas) nogal onhandig ben. Mijn iphone 4 is 2 maal in 1,5 jaar kapot gegaan. De eerste keer kreeg ik bij Pro Assist een Nokia als leentoestel terwijl er beloofd was dat ik een iphone zou krijgen. Na veel heen en weer gebel kreeg ik uiteindelijk een iphone 3GS als leentoestel. Bleek dat dit toestel nog gelocked was… Kon ik weer gaan bellen, en weer een nieuwe afspraak maken. Na 2,5 week onbereikbaar geweest te zijn had ik eindelijk de goede leeniphone. Na 5 weken had ik mijn iphone 4 weer terug. Wat bleek, hij was niet goed gerepareed! De home-knop deed het nog steeds niet naar behoren. Het riedeltje begon van voor af aan.
En dan nu een jaar later is mijn iphone van de tafel gevallen, het glas is helemaal gebroken en het geluid doet het niet meer. Dankzij mijn ervaring met de vorige keer van Pro Assist heb ik specifiek om een iphone 3GS als leentoestel gevraagd, ik moest dan wel een week wachten maar dat had ik er voor over. Krijg ik net mijn leeniphone binnen, is het een 3G en daar kan ik dus helemaal niets mee. Zelfs mijn telefoonnummers leest hij niet omdat de 3G niet compitabel is met de software van een iphone 4. Ik kon weer gaan bellen en de mevrouw aan de telefoon zei dat ze helemaal geen belofte had gemaakt over een iphone 3GS. Ik kon wel weer een nieuwe afspraak maken over 5 dagen, want dan hadden ze hem waarschijnlijk wel in voorraad. Conclusie: Voor een redelijk hoge premie per maand krijg ik als klant 0,0 service terug. Ze doen niet ze beloven, en de telefonisten spreken elkaar tegen wat betreft de gemaakte afspraken. ProAssist zou hun polisvoorwaarden aan moeten passen want die komen absoluut niet overeen met de werkelijkheid.

Verbetering van communicatie naar klant toe. Duidelijke afspraken maken die ook vastgezet worden in het systeem.

Alle klachten die gemeld zijn door SZeelte