Klacht: iPad app Albelli loopt vast

op 17 december 2017 over Albelli in de categorie Fotoservice

Ben een jaar bezig geweest met een fotoboek voor mijn dochter. Elke maand plaats ik de mooiste foto’s in het boek met hele verhalen er bij. Nu kwam het moment om het boek te bestellen en loopt de hele app op de IPad vast. Heb de nieuwste versie van de app.

Wanneer ik mijn boek gewoon kan bestellen en het vele werk wat ik er in heb gestoken niet verloren gaat.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albelli

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albelli nog niet in behandeling is genomen.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Albelli in behandeling genomen

Bericht van Albelli

7 maanden geleden - Beste mevrouw Schaller, Wat vervelend om te horen dat u problemen heeft met onze iPad app. Wij zien dat wij u vorige maand hiervoor een tegemoetkoming hebben aangeboden. Omdat u telefonisch contact met ons hebt gehad, kunnen we niet nagaan wat wij u allemaal wel of niet hebben geadviseerd. Daarom hebben wij u zojuist een e-mail gestuurd met nog enkele dingen die u kunt proberen. Met vriendelijke groet, Albelli

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Albelli een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Albelli

Heeft op 25 januari 2018 om 11:46 geantwoord

Beste mevrouw Schaller,

Het spijt ons dat u problemen heeft ondervonden bij het bestellen van uw fotoboek via de iPad applicatie. Wij hebben op 20 december 2017 meerdere malen contact met u gehad via e-mail.

Mocht u verder nog vragen hebben, dan vernemen wij dat graag van u. U kunt in dat geval contact opnemen via klantenservice@albelli.nl.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Albelli

Alle klachten die gemeld zijn door cjskurmasela