Klacht: iPad app Albelli loopt vast

op 17 december 2017 over Albelli in de categorie Fotoservice

Ben een jaar bezig geweest met een fotoboek voor mijn dochter. Elke maand plaats ik de mooiste foto’s in het boek met hele verhalen er bij. Nu kwam het moment om het boek te bestellen en loopt de hele app op de IPad vast. Heb de nieuwste versie van de app.

Wanneer ik mijn boek gewoon kan bestellen en het vele werk wat ik er in heb gestoken niet verloren gaat.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albelli

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albelli nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Albelli in behandeling genomen

Bericht van Albelli

1 maand geleden - Beste mevrouw Schaller, Wat vervelend om te horen dat u problemen heeft met onze iPad app. Wij zien dat wij u vorige maand hiervoor een tegemoetkoming hebben aangeboden. Omdat u telefonisch contact met ons hebt gehad, kunnen we niet nagaan wat wij u allemaal wel of niet hebben geadviseerd. Daarom hebben wij u zojuist een e-mail gestuurd met nog enkele dingen die u kunt proberen. Met vriendelijke groet, Albelli

Alle klachten die gemeld zijn door cjskurmasela