Klacht: IP adres klopt niet ??

op 20 juni 2016 over Worldpay in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Worldpay

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Worldpay in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Worldpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Worldpay

Heeft op 20 juni 2016 om 09:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Dank u wel voor uw bericht.

Worldpay is een payment service provider die in opdracht van online bedrijven betalingen afhandelt. Worldpay is alleen verantwoordelijk voor het afhandelen van de betalingen aan de online bedrijven. Mocht u vragen hebben over uw individuele betaling en/of status van uw bestelling, adviseren wij u om rechtstreeks contact op te nemen met het desbetreffende bedrijf of uw bank.

Met vriendelijke groet,

Worldpay

Heeft op 20 juni 2016 om 10:07 geantwoord

De ''klacht'' was dat IP-adres 195-35-90-51 van WorldPay niet herkent wordt als een juist, bekend en veilig IP-adres van WorldPay. Trusteer verandert het automatisch in een juist IP-adres. Zonder Trusteer beveiliging zou ik niet weten of het goed gegaan zou zijn.
Het is dus zinloos om een ander bedrijf of bank aan te spreken.
De betaling echter is wel goed over gekomen.

Alle klachten die gemeld zijn door kees7876