Klacht: Lees de kleine letters! Ben gewaarschuwd!

Anja van osch op 06 februari 2024 over Invorderingsbedrijf in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Kost alleen maar geld en veel verdriet
Wat ging er mis?
Nou het volgende:
Goedemorgen,
Ze zijn absoluut niet telefonisch bereikbaar.
En inmiddels alweer 3x geprobeerd jullie te bereiken en die chatbox kunnen jullie gewoon in de vuilnisbak gooien want daar heb je dus letterlijk helemaal niets aan. Deze adviseert je vooral om te bellen. Pffff.

Dus aub met spoed contact met ons opnemen.

Wat is dit?

Wij betalen €220,- per uur en jullie sturen een voorstel door van de klant?

Wat hebben jullie tot nu toe voor ons gedaan?

Een deurwaarder gestuurd naar onze debiteur, faillissement aangevraagd, jullie betaald en betaald en betaald. En wat is nu de stand van zaken? De klant stuurt een bericht met een voorstel en jullie zetten dit een op een door naar ons. Dat hadden wij zelf ook gekund.

Vanaf het incassobureau, no cure no pay, hebben wij in overleg besloten dat de debiteur toch alles wat geleverd was moest betalen en ook alle schulden zoals de incassokosten, rente, prijs voor geleverde producten, kosten deurwaarder, kosten faillissement aanvraag. En ondertussen schrijven jullie uren van € 220,- per uur. En voor wat uiteindelijk?
Voor een eindresultaat waar de klant zelf komt met een voorstel dat jullie dan doorsturen?
Als ik dit had geweten had ik allang de stekker eruit getrokken bij jullie.

Tot nu toe al veel geld kwijt voor het regelen vd deurwaarder en het faillissement aanvragen. Geen probleem. Als dit is wat nodig is om dat gene te krijgen waar we recht op hebben. Prima.

Maar wat jullie tot nu toe zelf in rekening hebben gebracht? Meer dan 11.000 euro’s! Mijn vraag: voor wat? Voor wat? Voor wat?

Wij hebben zelf steeds contact op moeten nemen. En helaas is jullie bedrijf onbereikbaar.

Dit ook al 2x medegedeeld en het was een bekend probleem bij jullie

Buiten dat wij iedere keer navraag hebben gedaan, wat hebben jullie gedaan om ons echt te helpen behalve op kosten jagen?

Oh ja een mailtje sturen met daarin letterlijk de mail van de debiteur die daarin een voorstel heeft gezet. Laat me denken, toch zeker 5 minuten werk om het voorstel te lezen en een op een door te sturen. Oh ja en nu ook nog reageren op deze mail. Pfffff. Sorry ja ik ben goed kwaad.

Ik ben echt heel benieuwd wat jullie meerwaarde nu is voor ons en of jullie echt alles op alles hebben gezet om ons te helpen.

Want beste Mr Drs, ik zal geen naam noemen, als wij nu akkoord gaan wat hebben wij dan?
Zelf de producten ophalen, deze zijn dan tweedehands
en een enorme kostenpost bij jullie van meer dan
€ 11.000

Leg ons een uit waar wij voor betaald hebben?

En wat jullie invorderingsbedrijf voor ons als klant heeft gedaan? Wij zijn heel benieuwd.
En dan schrijven jullie dit op jullie site:
Het Invorderingsbedrijf heeft een ijzersterke reputatie opgebouwd met haar no-nonsense aanpak van bedrijven die zich niet houden aan gemaakte betaalafspraken. Incasso inschakelen bij het Invorderingsbedrijf staat voor snelheid, kwaliteit en resultaat. Doordat ons incassobureau enkel werkt met de allerbeste juristen en incasso advocaten hebben we alle middelen in huis om uw debiteur onder maximale druk te zetten, want Cash King.
Laat mij niet lachen.
Voor jullie ja. Wij hebben alleen maar schade geleden i.p.v. hulp gekregen.
Zoals ook een andere klant schrijft in haar Review:
Ik zou het bedrijf niet aanbevelen, ze gebruiken de klant als melkkoe. Precies dat. Heel veel beloftes, ze gingen er sowieso voor zorgen dat we ons geld gingen krijgen.
Maar alles behalve dat. Nadat we reeds 11.000 hadden betaald aan dit incassobedrijf hebben wij besloten om de producten bij de klant die niet betaalde op te halen. En hebben we een mail gestuurd dat we per direct de samenwerking stop zetten. EN WAT KREGEN WE GISTEREN VOOR EEN MAIL: of nog eens 11.000 wilden betalen voor ? geen idee. Incassokosten?
ZOJUIST BERICHT GEHAD:
In de kleine letters staat samengevat dat zolang het incasso bureau het geld van jou klant niet heeft kunnen vorderen je voor altijd aan hen vastzit. Want als je stopt net als wij met een betaling van reeds 11.000 zonder enig succes en ook geen succes in het vooruitzicht je gewoon omdat je stopt gewoon nog eens 11.200 moet betalen. Een soort afkoopsom.
Dus eigenlijk verplichten ze je om door te gaan, nog meer kosten te maken. Maar waar stopt het als jouw klant niet gaat betalen? Net als bij ons?

Ook ons hebben ze alleen maar gebruikt als melkkoe. Ze hebben niets maar dan ook niets gepresteerd.
Ik kan iedereen maar een advies geven.
GA NOOIT MAAR DAN OOK NOOIT MET DIT BEDRIJF IN ZEE. HET KOST JE EEN HOOP ELLENDE EN GELD EN UITEINDELIJK ALLEEN MAAR FLINK VERLIES EN VERDRIET.

En nogmaals LEES DE KLEINE LETTERS! Als jou klant niet gaat betalen zit je vast aan deze mensen.

Gewenste Oplossing:

Tevreden is een groot woord want het heeft ons echt alleen maar ellende en heel veel geld gekost en alleen maar loze beloftes. Niets van wat ze hebben beloofd hebben ze waar gemaakt.
Dus op zijn minst die laatste factuur crediteren zou hun netjes staan.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Invorderingsbedrijf

Reactie van de melder van de klacht Anja van osch

8 maanden geleden - Zie: http://www.incassocenter-invorderingsbedrijf-slachtoffers.nl/Het-Zwartboek/

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Invorderingsbedrijf nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Anja van osch