Klacht: Invalidenparkeerplekken

op 11 juli 2017 over Schiphol in de categorie Luchthavens

Ik kom regelmatig op Schiphol om katjes op te halen. Voor de aankomsthal heb je 6 plekjes voor mensen met een invalidenkaart. Nu is de tijd van het parkeren van 3 uur naar 1 uur teruggedraaid. Ik vindt het ook belachelijk dat er voor zo n grote luchthaven zo weinig invalidenparkeerplaatsen.
Ik ben zelf slecht ter been en loop met krukken. Ik ga van ellende op p2 parkeren. Het 1ste deel mag je niet i want dat is voor credithouders. Niet iedereen heeft er 1. Dit houdt in voor mij dat ik een behoorlijk eind moet lopen wat voor mij gewoon heel moeilijk is. Ik vind ook dat er Veels te weinig plekken zij bij de ingang voor het parkeren van mensen met een invalidenkaart.
En dan maar 1 uur. Hoop dat er wat aan gedaan kan worden. Ik werk als vrijwilligster voor een stichting en die dit met liefde. Door dat er zo weinig plekken zijn en de strijd verkort is wordt het voor mij heel moeilijk om mijn vrijwilligerswerk te blijven doen.
Graag zou ik een terugkoppeling willen hierop.
Bedankt.

Ik zal tevreden zijn als er meer invalidenplekken waren dicht bij de ingang van de aankomsthal.
In oktober verdwijnt ook de parkeergarage p2.
Waar moet je dan weer gaan staan. Vindt het een slechte zaak dat er zo weinig invalidenparkeerplekken zijn bij de aankomsthal

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Schiphol

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Schiphol nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ineke bil