Klacht: zij maken fouten en komen niet op voor de kosten

op 09 maart 2019 over Intrum in de categorie Incassobureaus

vorig jaar kreeg ik een ‘dreigbrief’ van direkt betalen anders ging het naar een deurwaarder. ik heb toen al mijn papieren nagekeken en kon er niks meer over vinden. heb toen naar hun gebeld. na lang overleg kwamen ze erachter dat die zaak allang was opgelost. ze zouden me uit het bkr register schrijven en hingen toen op. ik heb toen een email gestuurd met MIJN vordering van mijn gemaakte kosten. (meest telefoonkosten vanuit het buitenland) en zoals u raadt totaal geen response.

als zij over de brug komen met mijn gemaakte kosten om hun fout recht te zetten. tevens wens ik dat al mijn gegevens uit hun computer verdwijnt. niet dat ze weer over een paar jaar aan de bel trekken met een spooknota. tevens wens ik op hun kosten een uitdraai van het bkr zodat ik kan controleren dat ze me werkelijk hebben uitgeschreven

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Intrum over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Intrum in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Intrum een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Intrum

Heeft op 29 maart 2019 om 16:33 geantwoord

Heeft op 29 maart 2019 om 17:10 geantwoord

hun oplossing is dat ik maar zelf contakt moet zoeken met het bkr en de gemaakte kosten die ik had om hun op hun fout te wijzen is volgens hun voor mijn eigen rekening. gek dat die incasso bureaus zo rijk worden.

Alle klachten die gemeld zijn door dessert71