Klacht: Weer geen reactie

op 01 juli 2019 over Intrum in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Duidelijk gevraagd om verklaring van de rekening en om welke factuur het gaat. Uiteraard weer geen reactie gehad. Nummer wat aangeven van de factuur is, is ook nergens aan te koppelen bij Translink (OV)

Gewenste Oplossing:

Duidelijkheid en of ik echt wel de kosten gemaakt kan hebben. Mijn OV was geblokkeerd van een vorige rekening. Dus ben heel benieuwd hoe ik dan heb kunnen reizen?

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Intrum over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Intrum in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Intrum een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Intrum

Heeft op 04 juli 2019 om 09:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door twinia