Mijn Klacht:
Ik heb ooit via viabuy een kaart besteld maar deze is nooit geleverd. nadat de kaart maar niet aankwam was ik de website toch maar even op gaan zoeken, hier werd ik niet blij van. Na een tijdje te hebben gewacht op de kaart en niks binnen te hebben gekregen heb ik maar besloten om ze een mailtje te sturen dat de kaart nooit aan is gekomen en dat ik hem ook niet meer wil. hier was viabuy het niet mee eens en zij zeiden dat ik de kaart alleen kon cancelen als ik de €89(ongeveer) aan inschrijfkosten + €10 annuleringskosten zou betalen. dit is natuurlijk heel erg gek. het product is gewoon nooit geleverd! dat is hetzelfde als dat ik een pizza bestel bij domino’s en dat domino’s de pizza niet bezorgd, dan ga je even op internet naar de desbetreffende domino’s zoeken waarna je erachter komt dat het allemaal niet op orde is bij die domino’s. Dan vragen ze (een week nadat het geleverd zou moeten zijn)om een nieuw adres maar je hebt helemaal geen honger meer dus je wilt geen pizza meer. Dan wil je gewoon je geld terug. En dan komt domino’s opeens met de regel dat je de pizza moet betalen die niet geleverd is en waar je geen trek meer in hebt en ook nog eens annuleringskosten moet betalen. dat is natuurlijk heel erg gek!
nu heb ik dus van jullie een tijdje geleden een mailtje gekregen dat jullie het vanaf nu behandelen, ook viabuy heeft gezegd dat ik naar jullie moet komen met klachten. ik heb jullie ook al diverse keren een mailtje gestuurd maar geen gehoor op gekregen dus dan maar op deze manier, ook is NPO Opgelicht op de hoogte van deze zaak en zijn zeer geïnteresseerd in hoe dit afloopt. graag hoor ik via klaht.nl nu wel iets van jullie en kan dit op een normale manier worden opgelost.
Gewenste Oplossing:
als de kosten helemaal verdwijnen aangezien ik nooit het beloofde product heb gekregen en ook niet meer wil krijgen.
