Klacht: Ov chipkaart blijft geblokkeerd

op 21 november 2019 over Intrum in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De factuur is al geruime tijd geleden betaald maar de ov chipkaart is nog steeds geblokkeerd. Er is al telefonisch contact geweest met translink en zij hebben aangegeven dat Intrum de betalingen niet doorgezet heeft.
Inmiddels kan de kaart al ruim anderhalve week niet gebruikt worden terwijl dit wel het geval had moeten zijn.
Onnodige extra kosten door nalatigheid van Intrum.

Gewenste Oplossing:

De incassokosten van € 40 als saldo op de kaart en vandaag nog gedeblokkeerd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Intrum over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Intrum in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Intrum een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Intrum

Heeft op 07 februari 2020 om 13:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Marijn187