Klacht: Onterechte vordering Canal Luxenborg (Canal Digitaal)

Mevr. van Oerle op 12 september 2021 over Intrum in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 06 Juli JL kreeg ik ’n schrijven van Intrum met de mededeling dat er ’n vordering open stond van a 2.684,95euro.
Dat geloofde ik natuurlijk niet en heb direct telefonisch contact opgenomen met Intrum.
Tijdens het gesprek kwam naar voren dat het dossier door Intrum overgenomen was van het voormalige Lindorff.
Om die rede heb ik Intrum verzocht alle onderliggende stukken incl. het contract van Canal Luxenborg te overleggen.
Ter bevestiging van dat geprek heb ik ’n mail gestuurd naar Intrum met de zelfde vraag en met de mededeling: Zolang u de door mij opgevraagde stukken niet kan overleggen zijn de door (Lindorff) Intrum geschreven brieven NIET rechtsgeldig en kan Intrum op geen enkele wijze ’n zaak beginnen.
D’r zijn inmiddels zo’n 12 weken verstreken zonder enig resultaat.
Dat geeft mij genoeg redenen om Intrum in gebreken te stellen en eis daarom dat Intrum binnen 3 werkdagen alle ontbrekende stukken incl. het contract van Canal Luxenborg te overleggen.
Geeft Intrum hier geen gehoor aan pleit ik voor verjaring van het dossier en dat het dossier in de
door mij gestelde termijn (3 werkdagen) gesloten wordt.

Gewenste Oplossing:

Dat Intrum het dossier sluit, want zij kunnen niet aantonen dat er 'n relatie tussen Canal Luxenborg en mij heeft bestaan

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Intrum over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Intrum in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Intrum een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Intrum

Heeft op 14 september 2021 om 10:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Mevr. van Oerle