Mijn Klacht:
Beste
Ik heb vandaag een brief ontvangen, een herinnering, dat ik een bedrag open heb staan bij otto, het bedrag is 104,38. maar heb nog nooit wat besteld. Op de brief staat ook dat het in april besteld moet zijn, dit jaar.
en als ik dan bel, naar intrum, vragen ze je geboorte datum ect, en dat klopt, vragen ze je email adres, en dan zeggen ze iets met damenmandy …. maar dat klopt al helemaal niet.
bel ik otto, om te vragen of ik daar in het systeem sta, maar dat is niet het geval!. bel ik terug naar intrum, omdat door te geven, krijg ik te horen dat ze je dan uit het systeem halen, maar dat is onzin, heb dat even na gevraagd.
zegt intrum dat ze de facturen even op moeten vragen, en dat ze dat dan naar me email gaan sturen, die ik dus heb door gegeven, [email protected].
Maar eerder in het gesprek van intrum zij de vrouw een andere straat naam die ik dus niet ken.
Ik kan je alvast vertellen, dat ik dit bedrag NIET ga betalen. ik heb nog nooit wat besteld daar.
en t rare is, dat ik gelijk een herinnering krijg, terwijl k nooit eerder een brief heb mogen ontvangen van intrum!
ik wil hier een goeie oplossing voor, hun zijn een bedrijf, die beter kunnen achter halen waar het product of weet ik het besteld is.
Met vriendelijke Gr mandy
Gewenste Oplossing:
Dat ze het bedrag kwijt schelden, want heb nog nooit wat besteld daar!.
