Klacht: Incasso brief gekregen, niet geboden bij vakantieveilingen

op 20 november 2019 over Intrum in de categorie Incassobureaus

Ik heb een brief ontvangen van Intrum Justica waar ik op zag dat ik geboden had op een veiling via Vakantieveilingen van in totaal 30 euro en 40 euro incasso kosten dat ik moet betalen.
Ik heb zelf nergens op geboden, heb contact met Intrum gehad. Die maken mij duidelijk dat ik het MOET betalen. Op de vakantieveiling app kan ik nergens vinden dat ik iets heb gewonnen en ook heb ik er nooit mailtjes over gekregen. Ik heb telefonisch afgesproken dat ik hierover terug gemaild zou worden maar dat is niet gebeurd. Wanneer ik het bedrag van 70 euro moet betalen is over 2 dagen. Intrum hoort minimaal 14 dagen de tijd te geven voor deze betaling, ik krijg er maar 4.

De 'gewonnen' veiling annuleren de incasso kosten annuleren.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Intrum over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Intrum in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Intrum een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Intrum

Heeft op 23 januari 2020 om 15:47 geantwoord

De klacht is in behandeling genomen en op 21 november 2019 per e-mail beantwoord. Uitleg gegeven omtrent de openstaande factuur. Volgens de gegevens van onze opdrachtgever is de factuur terecht opgesteld. Wij hopen uw bericht met deze uitleg naar behoren te hebben beantwoord. Indien u nog vragen enof opmerkingen heeft, vernemen wij dit graag.

Alle klachten die gemeld zijn door Michellemoree