Klacht: Heet geen Zegers

op 20 augustus 2019 over Intrum in de categorie Incassobureaus

Ze blijven me maar lastig vallen met een rekening die niet op mijn naam staat. Ik heb Intrum Nederland B.V meerdere keren gezegd dat ik geen Zegers ken of bent maar ze blijven me maar stalken en lastig vallen met deze onzin en dan druk ik mij nog netjes uit.

Dat ze nu ophouden mij lastig te vallen met deze niet bestaande rekening die niet van mij is.Ik heb niks met Essent en dus snap niet dat ze dan toch willen dat ik even voor iemand anders € 300 gaat betalen wat niet op mijn naam staat voor de zoveelste keer. En voor de zoveelste en laatste keer ik heet geen Zegers zo als de bij Intrum Nederland B.V maar blijven beweren. Wens dan ook geen berichten meer van Intrum Nederland B.V te ontvangen voor iemand die ik niet bent.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Intrum in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Intrum een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Intrum

Heeft op 03 september 2019 om 16:58 geantwoord

Heeft op 05 september 2019 om 18:36 geantwoord

Nee gaat niet akkoord met hun Antwoord. Uitleg gegeven dat er niks op mijn naam of adres heeft gestaan en ook niet heb gekregen. Daar heb ik ze meerdere keren over gemaild maar het dring niet tot ze door dat ze iemand anders naam hebben gebruikt die ik voor DE LAATSTE KER NIET BENT. DIT IS HET LAATSTE WAT IK ER OVER SCHRIJFT .En voor de laatste keer HUN EXCUUS NEEM IK OOK NIET AAN

Alle klachten die gemeld zijn door Laurens Seger