Klacht: Geld terug krijgen

Rosella1992 op 30 januari 2013 over Intrum in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 2 januari 2013 zou er 32,67 terug op mijn rekening worden gestort.
Inmiddels zijn we 4 weken verder en 6 a 7 telefoontjes plus 2 bezoeken aan dit bedrijf. Aan de telefoon zeggen ze de enen keer dat het gestort is dan zeggen ze weer dat helemaal niet gestort is. Als ik vraag op welk rekening nummer ze het gestort zouden hebben praat iedereen er over heen. Ik vind dit rond uit schandalig. Ik betaal netjes aan hun. Maar bij toeval had mijn vader het hele bedrag gestort. Dus uiteindelijk 32.67 te veel betaalt. Zou ook zo netjes van uit hun zijn om dit gewoon terug te storten. Zeker als de klant er zoveel moeite voor moet doen. En je eigenlijk gewoon kunt fluiten naar je geld.

Gewenste Oplossing:

Graag dat het geld het snelst mogelijk op mijn rekening komt te staan

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Intrum over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Intrum in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Intrum een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Intrum

Heeft op 14 februari 2013 om 13:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Op 14 februari 2013 per e-mail afgehandeld.

Alle klachten die gemeld zijn door