1 jaar geleden - Referentie Intrum : XXX / XXX / XXX
Cliënt : XXX / XXX
Geachte heer, mevrouw,
Uw reactie van 28 februari 2022 hebben wij in goede orde mogen ontvangen en uw klacht is in behandeling genomen.
Allereerst onze excuses voor de late reactie. Hieronder vindt u het overzicht van de drie vorderingen.
- XXX, het openstaande saldo bedraagt €XXX
- XXX, het openstaande saldo bedraagt €XXX
- XXX, het openstaande saldo bedraagt €XXX
Het is mogelijk om voor de drie vorderingen een betaalafspraak met ons te maken. Dit is mogelijk in één keer of in termijnen.
Wij hopen uw klacht met deze uitleg naar behoren te hebben beantwoord en zien uw reactie met belangstelling tegemoet.
Intrum is lid van de Nederlandse Vereniging van gecertificeerde Incasso-Ondernemingen (http://www.nvio.nl). Indien u het niet eens bent met ons antwoord, kunt u uw klacht voorleggen aan het Klachten Instituut Gecertificeerde Incasso Diensten (KIGID).
Met vriendelijke groet,
Afdeling Klachten
Intrum Nederland B.V.
Postbus 36161, 1020 MD Amsterdam
Bezoekadres: Teleportboulevard 136-142, 1043 EJ Amsterdam
E-mail: [email protected]
www.intrum.nl
Uw gegevens worden opgenomen in het gegevensbestand
van Intrum. U heeft recht op inzage en rectificatie, verwijdering
of beperking van de verwerking van uw persoonsgegevens,
alsmede het recht om bezwaar te maken tegen de verwerking
van uw persoonsgegevens. Voor nadere informatie verwijzen
wij u naar ons Privacy Statement op www.intrum.nl.
––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
This e-mail and any attachments are confidential and may
also be privileged. If you are not the named recipient, please
notify the sender immediately and do not disclose the contents
to another person, use it for any purpose, or store or copy the
information in any medium. Thank you for your cooperation.
Please consider the environment before printing this e-mail
Information about how we process personal data