Klacht: Geen reactie op mails

Raymonrrk op 28 februari 2022 over Intrum in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hoi,

Ik krijg helaas geen reactie op mijn mails.
Ik zou graag de status willen weten van de volgende dossiers:

M30273014
M30298037
M30426382

Ik hoor graag van u!

Met vriendelijke groet,
Raymon

Gewenste Oplossing:

Graag informatie over mijn dossiers.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Intrum over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Intrum in behandeling genomen

Bericht van Intrum

1 jaar geleden - Referentie Intrum : XXX / XXX / XXX Cliënt : XXX / XXX Geachte heer, mevrouw, Uw reactie van 28 februari 2022 hebben wij in goede orde mogen ontvangen en uw klacht is in behandeling genomen. Allereerst onze excuses voor de late reactie. Hieronder vindt u het overzicht van de drie vorderingen. - XXX, het openstaande saldo bedraagt €XXX - XXX, het openstaande saldo bedraagt €XXX - XXX, het openstaande saldo bedraagt €XXX Het is mogelijk om voor de drie vorderingen een betaalafspraak met ons te maken. Dit is mogelijk in één keer of in termijnen. Wij hopen uw klacht met deze uitleg naar behoren te hebben beantwoord en zien uw reactie met belangstelling tegemoet. Intrum is lid van de Nederlandse Vereniging van gecertificeerde Incasso-Ondernemingen (http://www.nvio.nl). Indien u het niet eens bent met ons antwoord, kunt u uw klacht voorleggen aan het Klachten Instituut Gecertificeerde Incasso Diensten (KIGID). Met vriendelijke groet, Afdeling Klachten Intrum Nederland B.V. Postbus 36161, 1020 MD Amsterdam Bezoekadres: Teleportboulevard 136-142, 1043 EJ Amsterdam E-mail: [email protected] www.intrum.nl Uw gegevens worden opgenomen in het gegevensbestand van Intrum. U heeft recht op inzage en rectificatie, verwijdering of beperking van de verwerking van uw persoonsgegevens, alsmede het recht om bezwaar te maken tegen de verwerking van uw persoonsgegevens. Voor nadere informatie verwijzen wij u naar ons Privacy Statement op www.intrum.nl. –––––––––––––––––––––––––––––––––––––––– This e-mail and any attachments are confidential and may also be privileged. If you are not the named recipient, please notify the sender immediately and do not disclose the contents to another person, use it for any purpose, or store or copy the information in any medium. Thank you for your cooperation. Please consider the environment before printing this e-mail Information about how we process personal data

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Intrum een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Intrum

Heeft op 17 mei 2022 om 15:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Raymonrrk