Klacht: geen herinnerinsgsbrief betaling ontvangen

Zinkenpaul op 11 september 2022 over Intrum in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Intrum geeft aan een brief te hebben gestuurd echter de enige brief die ik heb ontvangen betreft de brief met een veel hoger bedrag vanwege incassokosten. Zij verwijzen mij naar de ontvangende partij OV chipkaart en die verwijst mij weer naar Post.nl.

Gewenste Oplossing:

Ik heb inmiddels betaald om nog hogere kosten te voorkomen en wil op zijn minst het extra bedrag (incassokosten) terugkrijgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Intrum over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Intrum in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Intrum een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Intrum

Heeft op 20 september 2022 om 13:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Zinkenpaul

Heeft op 20 september 2022 om 17:39 geantwoord

nee ik heb pas in september een brief ontvangen en de brief met datum juli heb ik nooit ontvangen. Het kan niet zo zijn dat ik ook nog zelf achter andere instanties aan te moet gaan zoals Postnl en OV chipkaart zoals eerder naar verwezen.

Alle klachten die gemeld zijn door Zinkenpaul