Klacht: Geen contact mogelijk

op 26 februari 2019 over Intrum in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Een incasso binnen van OV chipkaart waar ik het niet mee eens ben. Geprobeerd meerde malen contact te krijgen maar niet telefonisch of per mail te bereiken. Alleen via het klachtenformulier van hun site kan je in contact komen.

Gewenste Oplossing:

Een telefoniste office manager die dit probleem oplost.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Intrum over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Intrum in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Intrum een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Intrum

Heeft op 26 februari 2019 om 15:14 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door stacyy