Klacht: Geen contact

op 03 oktober 2019 over Intrum in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ben al bijna een maand bezig om contact met de bkr afdeling van intrum te krijgen. Helaas wordt er op de emails niet gereageerd. En aan de telefoon kennen ze je ook niet helpen. Heb een bkr 3 registratie omdat ik de schuld met 25% korting heb afbetaald en ik daardoor nu geen huis kan kopen. Wil graag de andere 25% alsnog betalen zodat de bkr 3 registratie weg kan en ik het huis gewoon kan kopen.

Gewenste Oplossing:

Zie graag dat ze reageren op de emails die ik stuur. En me positief verder kunnen helpen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Intrum over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Intrum in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Intrum een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Intrum

Heeft op 09 oktober 2019 om 14:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Mima010